Jumaat, 8 Mei 2009

Mesej Rahsia Dan Terselindung

Untuk posting kali ini, saya akan berkongsi dengan saudara-saudara sekalian berkaitan dengan mesej rahsia yang ada di sekeliling anda. Sebenarnya apa agenda yang berlaku di sekeliling anda dipercayai telah di rancang kira-kira 50 tahun dahulu sebelum kejadian sebenar. Rahsia ini akan saya bongkarkan kepada anda sebentar lagi. Pelbagai pepatah orang melayu mengatakan masa itu EMAS! ada yang kata MASA itu NYAWA... dan macam-macam lagi. Betapa pentingnya masa juga di sebut dalam ayat Al-Quran, "Demi masa sesungguhnya manusia dalam kerugian". Melengahkan masa adalah salah satu teknik yang digunakan oleh golongan freemason-illuminati ini untuk mempengaruhi manusia. Terutamanya hiburan dan seks! ia adalah cara paling mudah untuk melekakan sekian manusia...

Baiklah tanpa membuang masa di hari yang mulia ini, saya akan tunjukkan video pertama berkaitan dengan World Trade Center beserta nama OSAMA dan mesej kejadian tersebut melalui duit Amerika. Sebenarnya kejadian tersebut telah dirancang lama dahulu... cuma tahun 2001 baru mereka melancarkan serangan. Sebab itu juga World Trade Center dibina biasa saja, sebab mereka bina untuk dimusnahkan. Untuk mendalami maksud saya sila lihat dan fahami video ini:


Inilah cara mereka sampaikan mesej.... hanya melalui duit saja. Ok next kita tengok video berikut:

Mereka tidak lagi menggunakan cara terang untuk mempengaruhi manusia... tapi kini mereka guna cara melalui subconcious mind! mereka masukkan mesej sex secara tidak sedar....Lagi kita tengok lagi video berikut:

Kemudian tengok yang ini pula:

Apa yang saya cuba sampaikan..... mesej mereka berada di sekeliling kita.


Hanya mereka yang lalai tidak menyedarinya... Janganlah kamu tertipu wahai saudara fisabilillah... bangun dari mimpi mu?

4 ulasan:

  1. assalamualaikum wmt.
    bagus apa yg saudara ungkapkan. supaya saudara seislam sekeliling kita tahu akan apa yg berlaku yg telah dirancang.
    tp saya ingin berpesan kepada saudara supaya jgn terlalu taksub dengan rancangan yahudi, berhati-hati.
    kita tidak perlu takut dengan rancangan mereka. kita juga tidak perlu memandang mereka terlampau tinggi sehingga wujud tanggapan yang mereka mampu melakukan apa saja. mereka juga manusia, mereka juga hamba, mereka juga berasal dari air yg hina. justeru mintalah tolong pada allah s.w.t. insyaallah Dia akan menolong kita

    BalasPadam
  2. Wasalam...

    Terima kasih atas ulasan ikhlas Engku. Tujuan diwujudkan PANJI HITAM DARI TIMUR ialah untuk memberi info saja, jika ada bahagian dapatlah orang yang berkenaan. Jika ikut hakikatnya, memang inilah yang berlaku dalam rancangan Allah. Cuma kita juga perlu ambil tahu.... siapa kita, siapa musuh jika diizinkan oleh Nya. Hakikatnya juga semuanya ciptaan Allah, kita hanya mainkan peranan saja. Kita tiada daya upaya kecuali dengan IzinNya.

    Wallahualam...

    BalasPadam
  3. salam, mohon izin utk share article ni yer tuan :)

    BalasPadam
  4. Salam. Marilah kita sama-sama memboikot produk Yahudi. Sila ke blog Lautan Biru untuk mengenalpasti produk Yahudi yang perlu diboikot:
    http://lautan-biru.blogspot.com/2011/08/arrivals-part-04-bukti-bukti-ketibaan.html

    BalasPadam