Sabtu, 13 Jun 2009

Ada Apa dengan 2012

Trailer movie 2012 adalah satu lagi konspirasi nak mengelirukan orang awam. Ia diterbitkan columbia tristar iaitu sekutu paling kuat illuminati dalam bidang perfileman.

Cerita ini based kepada kalendar kaum Maya. Oleh kerana kalendar Maya akan tamat pada 21 dec 2012 maka, mereka juga mengadakan cerita konspirasi ini iaitu kiamat pada 2012.

Menurut Zagami: (The Resistance)

Illuminati merancang melakukan “Penazian” negara-negara Barat pada tahun 2012 dan akan menghukum semua orang beriman, dengan alasan berperang melawan terorist serta akan menghancurkan perekonomian dunia.

Zagami, seorang keturunan keluarga Illuminati, pada bulan Jun tahun lalu telah menukar agama, dan memilih Islam sebagai agama barunya. Kemudian dia nekad melakukan counter attack terhadap Illuminati. Sewaktu beliau masih sebagai anggota keluarga Illuminati, Ia mempunyai banyak pengalaman mengikuti berbagai upacara setan yang menakutkan, upacara magic hitam (sihir jahat), pengendalian fikiran (mind control) dan penyeksaan yang dilakukan di dalam lingkungan Loji tertutup.

Pada setiap Sabtu ia menyimpan daftar nama-nama anggota Freemasonry tingkat tinggi dan dipanggil sebagai Illuminati Confessions, mereka menyatakan persediaan berperang melawan para pengikut setan Illuminati. Di samping melakukan kawalan secara ketat, Zagami juga memberikan nombor telefon peribadi untuk menjawab berbagai pertanyaan penting mengenai ketulusannya melakukan hal tersebut.

“Zagami menjelaskan bahawa sekarang adalah akhir zaman, dan ini bukan main-main, tegasnya, Hal itu disampaikannya pada tanggal 3 Januari 2007 dalam sebuah wawancara di tempatnya.

“Perlu diingat bahawa akan terjadi perubahan posisi kosmik pada tanggal 21 Desember 2012, dimana situasi itu memerlukan waktu 6 tahun kepada kita untuk mempersiapkan diri … Jadi, sebaiknya waktu itu dipersiapkan diri kita masing masing, kemudian semuanya bangkit melawan Illuminati dan memertahankan hak kita di bawah perlindungan dari Allah s.w.t sebelum Illuminati mengambil mengambilalih dan memulakan penganiayaan terhadap orang-orang beriman. … Siapkan senjata kamu untuk mempertahankan keyakinan atau kita juga akan hancur binasa. Ini perang melawan Setan, jadi, wahai penduduk bumi belahan Barat, (termasuk di Timur juga) sadarlah, atau kamu akan bangun dari mimpi buruk di pagi hari bulan Desember 2012.

“Mulai tahun 2010 Anda akan mula merasai perubahan suasana secara besar-besaran, akan tetapi pada tahun 2012 Anda akan melihat dengan jelas berakhirnya peradaban ini dengan mata kepala kita sendiri … akan terjadi total PENAZIAN negara-negara Barat pada tahun 2010, sebelum itu ekonomi akan mula jatuh ke tahap yang teruk yang kesannya akan dirasakan setiap orang. Kemudian ketegangan sosial akan memuncak ketahap yang belum pernah terjadi sebelumnya, dan pada akhirnya menjadi konflik internal pada tahun 2012, yaitu PERANG SAUDARA”

“Apakah Anda siap mati untuk Allah dan dengan keyakinan agama Islam untuk melakukan perubahan positif untuk dunia, ataukah Anda semua hanyalah sekumpulan pengecut yang berada di bawah kekuasaan setan, atau hanya tahu cakap saja dengan tidak ada bukti nyata”

Zagami, sebagai mantan anggota the Comitato Esecutivo Massonico - Masonic Executive Committee (MEC) of Monte Carlo, beliau juga sebagai anggota Freemasonry tingkat 33, dan sebagai salah seorang pimpinan dalam kelompok Loji setan P2 (Propaganda 2) Freemasonry. Dia adalah seorang “pemimpin” yang dipersiapkan untuk mengambil alih pimpinan Illuminati dari “raja” Licio Gelli yang sudah tua.

Illuminati layaknya seperti kumpulan-kumpulan besar. Tiada masalah jika keluarga Chicago, London atau New York yang melakukan tugas. Mereka merupakan lingkaran keluarga yang hidupnya diabadikan untuk kepentingan tujuan yang sama, iaitu menguasai dunia dengan sistem Luciferian.

Mari kita lihat pementasan karya Illuminati

Zagami menjelaskan bahawa dunia merupakan pertunjukan boneka global di kendalikan oleh tangan-tangan manusia idiot, yang tidak pernah berubah cara hidupnya selama berabad-abad di bawah naungan ajaran Lucifer.

Kata Zagami, mereka bekerja bersama-sama, termasuk Hugo Chavez yang dengan sungguh-sungguh membantu melaksanakan agenda Bush dengan penampilan theatrical nya. Chavez dikendalikan oleh Vatican dan bekerja untuk The New World Order sebagaimana juga dilakukan oleh hampir semua pimpinan pemerintahan dan agama-agama di dunia.

“Begitulah cara mereka bekerja bersama-sama di lapisan atas untuk satu tujuan yang mereka fikir merupakan suatu cover-up yang sempurna. Wahabi atau Wahibi [the Saudis] diciptakan oleh Zionis dan teman-temannya. Tentu saja Ikhwanul Muslimin (Persaudaraan Islam) juga berada dibelakang pimpinan Iran dan pimpinan Perlawanan Iraq . Semuanya panggung sandiwara untuk mengelirukan orang-orang awam.

“Pertunjukkan yang dicanang oleh pertubuhan rahsia” dan Ahmadinejad di kenali sebagai pengikut aliran setan yang tidak jelas hubungannya dengan Islam”.

Dia juga mengatakan bahawa konflik Putin dengan Rothschild hanyalah sebuah “permainan”. Putin juga dikendalikan oleh Illuminati.

Zagami menentang bekas kawan-kawan beliau yang merupakan anggota Freemasonry penyembah setan dan pengamal black magic, para penipu, untuk berdialog secara terbuka. Untuk menguasai rakyatnya sendiri, para Aristokrat Eropah dalam melaksanakan pemerintahannya selalunya dibantu dengan sorcery dan black magic.. serta kekuatan setan lainnya … Mereka belajar ilmu setan ini dari Guru-gurunya di Rome yang diambil ilmunya dari Yunani, Mesir, Sumeria … yang tidak pernah berhenti melakukan penipuan terus menerus terhadap umat manusia.

Selanjutnya dikatakan bahawa G.W. Bush adalah anak “orang paling berkuasa di Illuminati dan dia dididik bapaknya serta CIA untuk menjadi seorang boneka. Antichrist Vatican Zionist, dan tidaklah menjadi masalah bagi Illuminati, apakah ia menjadi presiden atau tidak, kerana keluarga Bush akan selalu tampil berperanan sebagai pemimpin keadaan. Ingat tokoh setan Anton LaVey, pendiri Gereja Setan dan pengendali perang pemikiran CIA adalah teman dekat George H. Bush, mereka bersama-sama merencanakan untuk menjadikan anak nya iaitu George W.Bush sebagai pengikut setan, untuk melakukan peranan penting apabila datangnya Era Setan setelah 11 September 2001. Dan kejadian tersebut dirancang rapi sejak lama dulu, sewaktu Anton LaVey masih hidup.

“Saat ini hampir semua ajaran agama dirosak dari dalam oleh Illuminati, termasuk Islam, Yahudi, Evangelis, Protestan, the Born-Again Kristen, semuanya di kuasai secara rahsia oleh Freemasonry, knight templar, dan Jesuit. Jadi dialog antar-agama secara murni pun sangat mustahil untuk dilakukan.

Natijahnya, Leo Zagami menanggap dirinya sebagai "the last idealist in the Illuminati." Dan mengatakan bahawa Ia memimpin pemberontakkan terhadap Illuminati dan cukup memperoleh sokongan dari rakan-rakannya yang sama-sama telah sedar. Adalah penuh harapan dalam situasi seperti waktu sekarang ini muncul seorang yang berani dan layak seperti Leo Zagami. Ingat, Illuminati selalu merancang huru-hara dan kemudian mereka juga menjadi juru selamat. Umpama mereka menghantar virus mungkin seperti H1N1, dan mereka juga akan berperanan sebagai juru selamat. Contoh lain, seperti Hitler berjaya menjebak rakyat Jerman ke dalam perangkap Illuminati. Dan beliau juga menjadi hero Jerman.

8 ulasan:

  1. dia nih memang dah bubar rumput ker???erm,biasa la..ftrah yang 5 itu sengaja di putar belitkan..susa hla nak patahkan..tapi dengan izin ALLAH je r,senang...isnin khamis jumaat,itu 3 je hari ALLAH suka:)??????

    BalasPadam
  2. barat sentiasa menyebarkan ideologi palsu dan jahat supaya memcahbelahkan umat islam.

    BalasPadam
  3. saya setuju dengan kata2 pekida bkt beruang itu.Sebab itu, saya harap kita semua x kira NGO mana sekalipun samada Pekida,sahabat,panji hitam ufuk timur, 313 dan lain2 mesti bekerjasama demi menyelamatkan umat islam daripada tidak berpecah belah.Dan seharusnya saya memuji blog panji ini kerana menyediakan banyak informasi2 yg kita semua x tahu dan sedar di mana info2 ini penting utk menyedarkan umat islam diatad kemuslihatan org2 kafir utk menghancurkan islam melalui pendekatan yg sgt halus yg menggaburi mata kita umat islam semua.apa2 pn, pihak 313 senantiasa menyokong usaha murni blog panji ini.

    -Timbalan Jeneral Setia Al-Walid 313-

    BalasPadam
  4. Sabda Rasulullah SAW, "Jika kamu semua melihat Panji-Panji Hitam datang dari arah KHURASAN, maka sambutlah ia walaupun kamu terpaksa merangkak di atas salji. Sesungguhnya di tengah-tengah panji-panji itu ada Khalifah Allah yang mendapat petunjuk." Maksudnya ialah Al-Mahdi. (Ibnu Majah, Abu Nuaim & Al-Hakim)

    Berdasarkan Hadith Rasulullah SAW tersebut.Panji-Panji Hitam datang dari arah KHURASAN..Rasulullah SAW tidak sesekali menyatakan bahawa Panji Hitam dari arah Nusantara..Tapi tidak mengapa, yang penting SEMANGAT JIHAD menentang musuh-musuh Allah ada..Andaikata berlakulah zaman huru-hara dan kacau bilau yang dimaksudkan (tahun 2012)..Harap sangat-sangat orang di Nusantara dapat memberi sumbangan dalam apa jua bentuk bagi memastikan ISLAM TERUS DIDAULATKAN SEHINGGA tibanya hari Terakhir dunia & bumi ini...Allahu Akbar !!!
    http://pejuangsunnahmansoura.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. salam....saya rasa sangat bangga kerana ada anak melayu kita yang mengkaji fakta-fakta barat dengan teliti...tahniah buat penulis kerana berusaha menyedarkan umat melayu islam di tanah tumpah kita ni...cuma saya nak kongsi sedikit fakta lagi tentang agenda orang2 barat terhadap dunia...sebelum itu,marilah kita bertanya kepada diri kita sendiri,adakah kita benar2 bersedia untuk hadapi sebarang kemungkinan??muhasabahlah diri kita dahulu...ok...u.s sudah mengalami beberapa peringkat ke arah kemusnahan ekonomi..u.s tak mampu lagi membayar hutang yang terlampau banyak..apa akan berlaku jika ekonomi us runtuh??us memonopoli dunia dengan nilai u.s dollar..jika ekonomi u.s runtuh@collapse..nilai duit kertas dollar sudah tiada nilai lagi..ini akan mengheret semua jenis duit kertas menjadi nasib yg sama seperti duit kertas us dollar...duit betul2 dah jadi KERTAS...ini adalah proses penukaran kuasa us kepada israel..mereka telah merancang semua nya..bila ekonomi u.s runtuh,sistem bank diseluruh dunia akan freeze,kelam kabut dan huru hara...orang ramai akan mula panik..kekecohan akan berlaku...kerana apa??kerana sistem kapitalis dunia sudah musnah...duit kertas sudah tidak boleh diterima pakai untuk urusan jual beli...orang ramai akan menjadi panik...sebelum al-masih dajjal@the false messiah menzahirkan diri dan ditabalkan menjadi raja yang terakhir untuk orang yahudi..dunia perlu huru hara dahulu...dan pada masa itulah baru imam al-mahdi akan ditabalkan menjadi imam mahdi...betapa perit nya keadaan tu sebelum kita boleh berperang habis habisan dengan al-masih dajjal...dan bukan senang untuk kita dipilih untuk menjadi insan terpilih bersama baginda kelah....u.s government dah buat estimation...5 bulan sahaja lagi u.s mampu bertahan...jika u.s tak mampu bertahan,maka 'kiamat'ekonomi akan berlaku...itulah yg digambarkan dalam cerita 2012,bukan kiamat alam,tetapi 'kiamat' ekonomi..berakhirnya sistem duit kertas ciptaan mayor rothschild dan rockefeller...5 months from now and counting..be prepared all my brothers

    10:15pm
    waktu kerajaan kedah tua

    BalasPadam
  6. Ya, Sesalam semua yang selalu bersolawat lagi berzikirullahU, Sila carian "Kemega" utk ke blogspot ini, baca dulu No.38 dan baru dll.nya. 2012/1433 sememangnya SIAP SIAGA! kami kemega 'underworld/ground' dlm persediaan peperangan melayuIslam terakhir di Tanah Melayu ini! Tiada lagi 13Mei tetapi Islam dan kaffirun. Salam313.99.33.13.9.

    BalasPadam
  7. apabila wang kertas menjadi 'kertas' dan sepatutnya kita sekarang telah pun menggunakan wang dinar emas ataupun dirham perak, tetapi adakah kita telah menggunakannya?
    hanya mata wang dinar dan emas yang boleh menentang kejatuhan ekonomi yang dirancang ini, hanya terpulang kepada kita (umat islam) yang melakukan. tepuk dada tanyalah selera.

    BalasPadam